بروز رسانی هفتگی  و رایگان

تیم فنی نرم افزار   امور مشترکین شهرک های صنعتی ، همواره برای ارائه محصولی مطلوب و مطابق با آخرین تغییرات، بسته های بروز رسانی را برای ارتقاء ماژول های سیستم در مدت زمان پشتیبانی به صورت هفتگی ، بصورت کاملا رایگان در اختیار مدیران محترم شرکت های خدماتی شهرک صنعتی  خود قرار می دهد.

       upgrade.jpg                                                                                                                

بروزرسانی سامانه توسط تیم فنی صورت میگیرد و معمولا فرایندهای بروزرسانی انتهای هر هفته و معمولا در روزهای تعطیل هفته صورت میگیرد

 

عدم محدودیت کاربران در نرم افزار  امور مشترکین شهرک های صنعتی نیکان

در مقایسه نرم افزارها   یکی از ویژگی های قابل توجه تعداد کاربرانی است که می توانند از یک نرم افزار  استفاده نمایند درحالیکه بیشتر ارائه دهندگان نرم افزارها  محدودیتی برای تعداد کاربران نرم افزار خود قرار می دهند، نرم افزار نیکان  هیچ محدودیتی در تعداد کاربران این نرم افزار اعمال نکرده و نخواهد کرد.

 

 قابلیت سفارشی سازی و توسعه بالا

با توجه به اهمیت بخش تنظیمات   بعنوان پیشران توسعه استراتژی های مدیریت سازمان و یک بخش توانمند ساز برای توسعه سایر زیر سیستم ها و ماژول های نرم افزار  نیکان ، لازم است توجه ویژه‌ای جهت بررسی و مقایسه این بخش در نرم افزارها نیکان    و سایر نرم افزار های موجود در بازار قبل از خرید داشته باشید. این موارد عبارتند از:

 

بررسی قابلیت های سفارشی سازی نظیر سفارشی سازی بلاک ها و فیلد ها، قابلیت ایجاد ماژول های جدید مانند ( مدیریت چک های دریافتی ازصنعتگران ،  ثبت تخلفات صنعتگر در سامانه ، تولید قبوض متنوع با ایتم های مختلف ) از طریق نرم افزار نیکان ، مدیریت ویرایش فیلتر های پیش فرض سیستم، امکان تغییر در ترجمه زبان سیستم، ایجاد فیلد های مرتبط بین ماژول های سیستم و...

 

 

 

 

 

عدم وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار  

دغدغه اغلب خریداران نرم افزار  بحث پشتیبانی و امکان توسعه نرم افزار می باشد که با توجه به ابزارهای توسعه و سفارشی سازی نرم افزار نیکان  وجود ارائه کنندگان ماژول های فراوان برای توسعه این نرم افزار ، در نتیجه وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار نیکان  وجود نخواهد داشت. قابلیت توسعه راحت و آسان  نیکان  سبب جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسعه به سایر شرکت تولید کننده نرم افزار   را می شود.

 

 

 

اتصال و یکپارچه سازی نرم افزار نیکان  با سایر نرم افزارها

نرم افزار مدیریت شهرک صنعتی  با استفاده از API امکان اتصال و یکپارچه سازی اطلاعات و مپ کردن اطلاعات نرم افزارهای مختلف با نرم افزار نیکان  ( مانند نرم افزارهای مالی و اداری ) را دارا می باشد.

 

 

قابلیت دسترسی آسان

نرم افزار امور مشترکین شهرک های صنعتی  علاوه بر نسخه تحت وب دارای نسخه موبایل نیز می باشد. از اینرو مدیران ، صنعتگران  و سایر کاربران این نرم افزار می توانند به سادگی از این نرم افزار در هرکجای دنیا استفاده نموده و به اطلاعات مورد نیاز خود در سامانه  دست یابند.

 

 

امنیت بالای اطلاعات

یکی از مهمترین پارامترها در نرم افزار  مدیریت شهرک های صنعتی  ، امنیت داده ها و اطلاعات می باشد. لذا پیش از انتخاب نرم افزار  باید این مورد به دقت بررسی شود تا از هرگونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود. نرم افزار نیکان  با توجه به اهمیت این موضوع و جلوگیری از حملات هکرها فعالیت های زیادی انجام داده است. برخی از این فعالیت ها عبارتند از:

 

افزونه های امنیتی برای جلوگیری از حملات ddos،SQL Injection، اسپم و پروکسی

افزونه های امنیتی برای جلوگیری از ورود غیر مجاز (BruteForce)

افزونه های امنیتی جهت ورود دو مرحله ای

افزونه های مدیریت کاربران پرتال و کاربران واحدهای صنعتی

قابلیت ردیابی فعالیت های سیستم (Mod Tracker)

 

 

ماژولار بودن سیستم

امکانات بسته های نرم افزار نیکان  مشخص بوده و شما می توانید بسته به نیاز خود ، یکی از پکیج های نرم افزار نیکان  را خریداری نمایید. اما درصورتیکه در آینده نیاز به امکانات دیگری داشته باشید می توانید با کمترین هزینه و با نصب ماژول های آماده نرم افزار مدیریت شهرک صنعتی نیکان  ، به این نرم افزار قابلیت ها و ویژگی های بیشتری اضافه نمایید

 

 

 

قابلیت استفاده بر روی شبکه و یا تحت وب

نرم افزار  امور مشترکین شهرک های صنعتی  قابلیت اجراء برروی یک کامپیوتر و یا اجرا بر روی بستر وب و یا شبکه را دارا می باشد..